***In de winkel nog meer keus dan op de webshop***

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen?

We bieden diverse opties aan:

1. Wanneer u online wilt betalen kan dat via iDeal zoals u dat gewend bent in andere webshops. De online transactie wordt verwerkt door betaalprovider Mollie.

2. Wanneer u ervoor kiest dat we de producten persoonlijk komen bezorgen, kunt u ook kiezen voor betaling bij aflevering.

3. Wanneer u ervoor kiest de producten in de winkel af te halen, dan kunt u in de winkel betalen via PIN of contant zoals u van ons gewend bent.

Biedt De Gunst een veilige betaalomgeving?

Jazeker! We maken gebruik van betaalprovider Mollie dus elke online betaalmethode verloopt via hun platform waar de hoogst mogelijke beveiliging wordt gehanteerd.

Bezorgen en afhalen

Welke bezorgmethoden biedt De Gunst?

We bieden een aantal opties aan:

1. Wanneer u binnen een straal van 15km woont van De Gunst is bezorging gratis voor bestellingen vanaf € 99,95. We komen het dan persoonlijk bezorgen of sturen het met de post.

2. Wanneer u buiten een straal 15km woont vanaf De Gunst, dan wordt een pakket met de post verzonden voor het standaard verzendtarief van € 6,95.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Jazeker! U kunt uw bestelling 1 uur na bestelling al op komen halen, zie daarvoor de gebruikelijke openingstijden van de winkel. En anders overleggen we even met u wat u goed uitkomt.

Het voordeel van uw bestelling komen ophalen is dat u in de winkel altijd nog een alternatief product kunt kiezen, zo bent u verzekerd van een perfecte outfit!

Wat zijn de openingstijden?

In verband met de Covid-19 maatregelen zijn we nu helaas gesloten. Dit betekent niet dat u niet naar de winkel kunt komen, maar dan wel enkel op afspraak om een bestelling te komen passen en ophalen.

Hier vind u onze gebruikelijke openingstijden.

Bezorgen jullie ook in België?

Nee, op dit moment verkopen we enkel in Nederland. Mocht u toch vanuit België een bestellingen willen plaatsen adviseren we u om even contact met ons op te nemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ruilen en retouren

Kan ik een artikel ook ruilen?

Ruilen is in de meeste gevallen geen probleem.

U mag uw bestelling kosteloos omruilen in de winkel waar we u het snelste een vervangend artikel kunnen aanpassen.

Kan ik mijn pakketje retourneren?

Uiteraard! U kunt uw bestelling 14 dagen op zicht hebben en als het u om wat voor reden dan ook niet bevalt, mag u dat binnen die periode retourneren.

Hiervoor dienen alle originele labels en het prijskaartje nog aan het artikel te zitten en mag het kledingstuk niet 'gedragen' zijn.

Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet retour genomen.

Wanneer u aan alle regels voldoet wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen teruggestort op uw rekening.

Is retourneren gratis?

Wanneer u een artikel wilt retourneren zijn die verzendkosten voor eigen rekening.

Let op: u bent altijd zelf verantwoordelijk voor het pakketje totdat het door ons in ontvangst wordt genomen. Zorg er daarom voor dat u een traceercode heeft zodat een pakketje opgespoord kan worden.

Hoe werkt retourneren?

Zo werkt retourneren:
1. U meldt via email aan ons dat u uw bestelling wilt retourneren. Hiervoor vult het herroepingsformulier welke u hier kunt downloaden. Dit formulier stuurt u per mail of per post aan ons op.

2. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour.

3. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.

4. U stuurt het pakket op naar het adres van De Gunst (deze staat op het retourformulier).

Let op: U dient altijd een verzendbewijs te bewaren, De Gunst is niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van een retourpakket.

Retourneren in de winkel:

1. Indien u in de buurt woont kun u het artikel ook persoonlijk afgeven in de winkel waar u mogelijk een vervangend artikel kunt uitkiezen mocht u dat willen.

Let op: In verband met Covid-19 graag even telefonisch contact voor het maken van een afspraak. Zo komt u niet voor een geslote winkel te staan!

Overig

Ik heb een klacht, wat nu?

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dan direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar info@degunst.nl Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Tilburg.

Vraag niet gevonden?

Neem contact op
Persoonlijke Service

U kunt nog steeds op afspraak winkelen.

Gratis bezorging / afhalen

Bezorgen is gratis (v.a. €99,95) in een straal van 15 km

Betalen bij ontvangst / afhalen

Wel zo makkelijk!

Tevredenheidsgarantie

Niet tevreden over uw online aankoop = geld terug!