Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen?

We bieden diverse opties aan:

1. Wanneer u online wilt betalen kan dat via iDeal zoals u dat gewend bent in andere webshops. De online transactie wordt verwerkt door betaalprovider Mollie.

2. Wanneer u ervoor kiest dat we de producten persoonlijk komen bezorgen, kunt u ook kiezen voor betaling bij aflevering.

3. Wanneer u ervoor kiest de producten in de winkel af te halen, dan kunt u in de winkel betalen via PIN of contant zoals u van ons gewend bent.

Biedt De Gunst een veilige betaalomgeving?

Jazeker! We maken gebruik van betaalprovider Mollie dus elke online betaalmethode verloopt via hun platform waar de hoogst mogelijke beveiliging wordt gehanteerd.

Bezorgen en afhalen

Wat kost bezorging?

Bezorging in Nederland is gratis voor bestellingen vanaf €99,95. Daaronder betaald u €4,95 aan bezorgkosten.

Bezorging naar Belgie is gratis voor bestellingen vanaf €149,95. Daaronder betaald u €9,95 aan bezorgkosten

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Jazeker! U kunt uw bestelling 1 uur na bestelling al op komen halen, zie daarvoor de gebruikelijke openingstijden van de winkel. En anders overleggen we even met u wat u goed uitkomt.

Het voordeel van uw bestelling komen ophalen is dat u in de winkel altijd nog een alternatief product kunt kiezen, zo bent u verzekerd van een perfecte outfit!

Wat zijn de openingstijden?

Hier vind u onze gebruikelijke openingstijden.

Bezorgen jullie ook in België?

Jazeker, vanaf 2023 bezorgen wij ook in België.

Bezorging is gratis voor bestellingen vanaf € 149,95.

Voor bestellingen onder € 149,95 zijn de bezorgkosten € 9,95.

Ruilen en retouren

Kan ik een artikel ook ruilen?

Ruilen is in de meeste gevallen geen probleem.

U mag uw bestelling kosteloos omruilen in de winkel waar we u het snelste een vervangend artikel kunnen aanpassen.

Kan ik mijn pakketje retourneren?

Uiteraard! U kunt uw bestelling 14 dagen op zicht hebben en als het u om wat voor reden dan ook niet bevalt, mag u dat binnen die periode retourneren.

Hiervoor dienen alle originele labels en het prijskaartje nog aan het artikel te zitten en mag het kledingstuk niet 'gedragen' zijn.

Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet retour genomen.

Wanneer u aan alle regels voldoet wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Is retourneren gratis?

Wanneer u een artikel wilt retourneren zijn die verzendkosten voor eigen rekening.

Let op: u bent altijd zelf verantwoordelijk voor het pakketje totdat het door ons in ontvangst wordt genomen. Zorg er daarom voor dat u een traceercode heeft zodat een pakketje opgespoord kan worden.

Hoe werkt retourneren?

Zo werkt retourneren:
1. U meldt via email aan ons dat u uw bestelling wilt retourneren. Hiervoor vult het herroepingsformulier welke u hier kunt downloaden. Dit formulier stuurt u per mail of per post aan ons op.

2. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour.

3. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.

4. U stuurt het pakket op naar het adres van De Gunst (deze staat op het retourformulier).

Let op: U dient altijd een verzendbewijs te bewaren, De Gunst is niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van een retourpakket.

Retourneren in de winkel:

1. Indien u in de buurt woont kun u het artikel ook persoonlijk afgeven in de winkel waar u mogelijk een vervangend artikel kunt uitkiezen mocht u dat willen.

Overig

Ik heb een klacht, wat nu?

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen?

Neem dan direct even contact met ons op.

Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar info@degunst.nl.

Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Tilburg.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem in dat geval gewoon even contact op met de klantenservice, dan wordt u zo goed mogelijk geholpen.